Pertubuhan Agenda Social Media 1Malaysia

Saturday, October 23, 2010

Mahfuz, Naib Presiden Paling Kurang Cerdik Dalam Sejarah Pas

Pas telah wujud sejak lebih dari 50 tahun dan sudah beratus orang pemimpin Pas yang pernah menduduki kerusi Naib Presiden.

Ada mereka yang ok dan ada yang tak ok. Tetapi tidak pernah ada yang sebodoh salah seorang Naib Presiden Pas yang ada pada hari ini, iaitu Mahfuz Omar.

Sewaktu pembentangan bajet baru-baru ini, Perdana Memteri mengumumkan peruntukan untuk program Permata sebanyak RM 111 juta. Dari kerusinya Mahfuz menjerit sekuat hati ‘Rosmah, Rosmah’.

Apa punya bodoh macam ni. Kalau dia tak puas hati dan nak hentam pun tunggu lah sewaktu
perbahasan nanti. Bukannya terjerit-jerit macam beruk. Macam tu ke pemimpin parti Islam ?

Harap Pas dapat didik Naib Presidennya cara berakhlak yang mulia. Kalau dalam rumah sendiri pun tak betul macamana nak betulkan orang lain.

Tunjuklah kematangan sebagai seorang pemimpin atau pun mungkin juga Mahfuz seorang lelaki yang belum akhil balil lagi.

Sumber : UMNO Online

Thursday, October 7, 2010

Anwar TAKUT & Ketaq Lutut

Anwar mungkin ingat segala kejahatannya boleh disembunyikan.. namun yang batil tetap batil.. hanya masa yang menentukan.. Orang Islam bila mengingat Allah.. dan mengingat kebali apa yang betul dan apa yang salah.. pasti akan tersedar kesilapannya kecuali mereka yang telah ditutup pintu hati dan dibutakan mata mereka oleh Allah SWT..
Penyokong Anwar dipercayai dari HINDRAF yang hadir mengucar-kacirkan sidang akhbar semalam. Bukti jelas, Anwar takut tembelangnya tak dapat ditutup lagi kerana kes yang dihadapinya masih belum selesai. Dengan adanya kenyataan terbaru ini, ianya adalah bukti jelas terdapat konspirasi untuk memburukkan DS Najib seperti yang pernah didakwa oleh YB Zulkifli Nordin sebelum ini.

Petang tadi bekas pembantu beliau diganggu oleh penyokong Aljuburi ketika mahu membuat sidang media mengenai kes liwat 2.. Menurut sidang media terbabit, Wan Rahimi berkata beliau diarah untuk memasukkan nama Ds Najib dan Rosmah dalam akuan bersumpah yang melibatkan kes liwat Aljuburi dengan Saiful Bukhari [rujuk sini]..

Beliau menegaskan kenapa beliau terpaksa membuat akuan bersumpah palsu tersebut kerana diarahkan oleh Latheefa Koya..

Setelah tiga tahun kebenaran itu muncul. Semasa mula-mula kes liwat Saiful timbul dulu, Rahimi dikurung selama beberapa hari di Hotel Quality Shah Alam.

Kemudian datang seorang betina yang bernama Latheefa Koya membawa dua akuan bersumpah yang mengaitkan DS Najib dan isterinya terlibat dalam kes tersebut dan minta Rahimi tandatangan.

Itulah adalah antara kandungan laporan polis oleh Rahimi hari ini.

Hari ini Rahimi muncul untuk menafikan perkara itu. Dia berkata yang dia terpaksa menandatangan akuan bersumpah tersebut pada masa itu kerana dia dipaksa dan bimbang dengan keselamatannya.
Inilah kebenarannya.. busuknya Anwar Ibrahim... dasar perangai Yahudi dan CIA... konspirasi ditahap tertinggi oleh Aljuburi yang mahu merosakkan imej DS Najib dan disokong oleh media pembangkang yang haram Jadah.. sehingga pembohongan dijadikan sebagai satu kebenaran..

Dakwaan Wan Rahimi ada kebenarannya.. patutlah dia kaitkan keselamatan beliau mejadi perkara utama ketika itu... lihat sahaja peristiwa petang tadi telah membuktikan segalanya.. politik Anwar ala filem Politik India.. pemimpin berlagak bagus.. tapi lihat samseng yang menjaga pemimpin tersebut.. sama macam yang berlaku pada Wan Rahimi petang tadi.. politik ugut menjadi satu trend politik yang diamalkan oleh Anwar Ibrahim..

Selepas ini kita akan dengar skrip biasa yang digunakan oleh Anwar... UMNO dah beli Wan Rohimi dan menjatuhkah kredibilitinya seperti merajuk tak dapat projek atau sebagainya.. contoh yang klise.. tetapi dipercayai oleh penokong fanatik PAKatan.. modal lapuk.. kemudian data bapak 'spinners' dan ulaumak PAS yang akan menyerang Wan Rohimi.. tunggu sahajalah...PKR.. inilah bapak Fitnah Malaysia...

Kekasaran dan ugutan adalah bukti Anwar semakin bimbang kebenaran teserlah... semuanya adalah konspirasi semata-mata oleh Anwar.. tapi sayang Anwar terlupa kepada Allah..

Sejauh mana manusia merancang tetapi perancangan Allah melebihi segalanya... taubatlah Anwar... dah jauh kau tersesat tu..

Dari : Rakan Blogger Aspirasi Bangsa
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...