Skip to main content

Anwar TAKUT & Ketaq Lutut

Anwar mungkin ingat segala kejahatannya boleh disembunyikan.. namun yang batil tetap batil.. hanya masa yang menentukan.. Orang Islam bila mengingat Allah.. dan mengingat kebali apa yang betul dan apa yang salah.. pasti akan tersedar kesilapannya kecuali mereka yang telah ditutup pintu hati dan dibutakan mata mereka oleh Allah SWT..
Penyokong Anwar dipercayai dari HINDRAF yang hadir mengucar-kacirkan sidang akhbar semalam. Bukti jelas, Anwar takut tembelangnya tak dapat ditutup lagi kerana kes yang dihadapinya masih belum selesai. Dengan adanya kenyataan terbaru ini, ianya adalah bukti jelas terdapat konspirasi untuk memburukkan DS Najib seperti yang pernah didakwa oleh YB Zulkifli Nordin sebelum ini.

Petang tadi bekas pembantu beliau diganggu oleh penyokong Aljuburi ketika mahu membuat sidang media mengenai kes liwat 2.. Menurut sidang media terbabit, Wan Rahimi berkata beliau diarah untuk memasukkan nama Ds Najib dan Rosmah dalam akuan bersumpah yang melibatkan kes liwat Aljuburi dengan Saiful Bukhari [rujuk sini]..

Beliau menegaskan kenapa beliau terpaksa membuat akuan bersumpah palsu tersebut kerana diarahkan oleh Latheefa Koya..

Setelah tiga tahun kebenaran itu muncul. Semasa mula-mula kes liwat Saiful timbul dulu, Rahimi dikurung selama beberapa hari di Hotel Quality Shah Alam.

Kemudian datang seorang betina yang bernama Latheefa Koya membawa dua akuan bersumpah yang mengaitkan DS Najib dan isterinya terlibat dalam kes tersebut dan minta Rahimi tandatangan.

Itulah adalah antara kandungan laporan polis oleh Rahimi hari ini.

Hari ini Rahimi muncul untuk menafikan perkara itu. Dia berkata yang dia terpaksa menandatangan akuan bersumpah tersebut pada masa itu kerana dia dipaksa dan bimbang dengan keselamatannya.
Inilah kebenarannya.. busuknya Anwar Ibrahim... dasar perangai Yahudi dan CIA... konspirasi ditahap tertinggi oleh Aljuburi yang mahu merosakkan imej DS Najib dan disokong oleh media pembangkang yang haram Jadah.. sehingga pembohongan dijadikan sebagai satu kebenaran..

Dakwaan Wan Rahimi ada kebenarannya.. patutlah dia kaitkan keselamatan beliau mejadi perkara utama ketika itu... lihat sahaja peristiwa petang tadi telah membuktikan segalanya.. politik Anwar ala filem Politik India.. pemimpin berlagak bagus.. tapi lihat samseng yang menjaga pemimpin tersebut.. sama macam yang berlaku pada Wan Rahimi petang tadi.. politik ugut menjadi satu trend politik yang diamalkan oleh Anwar Ibrahim..

Selepas ini kita akan dengar skrip biasa yang digunakan oleh Anwar... UMNO dah beli Wan Rohimi dan menjatuhkah kredibilitinya seperti merajuk tak dapat projek atau sebagainya.. contoh yang klise.. tetapi dipercayai oleh penokong fanatik PAKatan.. modal lapuk.. kemudian data bapak 'spinners' dan ulaumak PAS yang akan menyerang Wan Rohimi.. tunggu sahajalah...PKR.. inilah bapak Fitnah Malaysia...

Kekasaran dan ugutan adalah bukti Anwar semakin bimbang kebenaran teserlah... semuanya adalah konspirasi semata-mata oleh Anwar.. tapi sayang Anwar terlupa kepada Allah..

Sejauh mana manusia merancang tetapi perancangan Allah melebihi segalanya... taubatlah Anwar... dah jauh kau tersesat tu..

Dari : Rakan Blogger Aspirasi Bangsa

Comments

Popular posts from this blog

Susahnya jadi Isteri Ketua Dewan Ulama Pas Perlis

Ustazah dakwa keinginan seks suami cukup tinggi KANGAR 24 Mac - Seorang ustazah mendakwa suaminya, bekas Ketua Dewan Ulama Pas Perlis, Abdul Rashid Rahman lebih mengutamakan kepuasan seks sendiri tanpa mempedulikan kesihatan dirinya yang ketika itu menderita kesakitan akibat bisul di punggung. Dakwaan tersebut dibuat oleh Siti Rosmala Mohamed, 38, ketika memberikan keterangannya selaku pemohon yang memfailkan permohonan cerai secara fasakh pada 15 Februari 2008 terhadap Abdul Rashid, 60. Siti Rosmala memberikan keterangan tersebut di hadapan Hakim Syarie, Mohd. Zaidi Abdullah di Mahkamah Rendah Syariah di sini. Ibu kepada tiga anak itu turut mendakwa, walaupun mereka sering bergaduh sehingga tidak bertegur sapa lebih seminggu, namun suami sering kali memaksanya melakukan hubungan seks. "Walaupun seminggu tidak bercakap, selepas saya dimarahi atau dipukul namun dalam soal nafkah batin (hubungan seks), saya mesti berikan biarpun terpaksa," dakwa Siti Rosmala.

Anwar Ibrahim dan One-Zionis

  NED : 1. Anwar Ibrahim 2. Lorne Craner (Yahudi), Presiden IRI 3. Carl Gershman (Yahudi), Presiden NED 4. Kenneth Wollack (Yahudi), Presiden NDI 5. John D Sullivan, Pengarah Eksekutif CIPE Andainya kita terima kononnya KERAJAAN TERSILAP dan terambik supplier yang ada kaitan dengan Israeli dan terguna firma Public Relation Amerika yang ada pejabat di Tel Aviv. Kesilapan supplier PDRM adalah sikap Pak Lah yang leka dan cuai. Sekarang sudah tidak ada masaalah itu. Manakala perkhidmatan APCO tak ada kena mengena dengan geoglobal politics tetapi advisory dalam hal public relation termasuk online media. Dalam dua2 hal ini, kerajaan membayar service dan peralatan. Kita tentukan apa yang kita mahu dari perkhidmatan yang kita mahu. Firma yang kononnya Yahudi bukan penentunya dan mengarah kita. Untuk banding dengan hubungan Anwar dengan Yahudi Zionis, lihat gambarajah yang ada kaitan dengan power-power broker dunia berikut: Dari tiga gambarajah, Anwar bergantung harap kewangan, ke

KISAH BENAR ANWAR IBRAHIM ! BHG 1

1 DENDAM KESUMAT Anwar Ibrahim mempunyai perasaan dendam yang kuat atau dipanggil DENDAM KESUMAT sama ada kawan atau lawan.Dendam yang tak habis-habis terhadap Sanusi Junid, Rahim Tamby Chik, Abdullah Ahmad Badawi dan rami lagi menjadikan beliau tidak popular sebagai pemimpin. 2 PENENTANG Sikap menentang ketua menjadi amalan Anwar sejak aktif dalam UMNO pada tahun 1982. Pada tahun yang sama beliau menentang Suhaimi Kamaruddin untuk merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO. 3 PECAH DAN PERINTAH Sikap pecah dan perintah merupakan strategi Anwar untuk berkuasa dalam UMNO dan kerajaan. Beliau sanggup mengadudumbakan UMNO Kedah bila beliau wujudkan komplot menentang ura-ura Dr. Mahathir untuk melantik Sanusi Junid sebagai Menteri Besar Kedah. Begitu juga beliau mengadakan tekanan terhadap Rahim Tamby Chik sehingga memaksanya meletakkan sebagai Ketua Menteri Melaka. 4 SUMPAH BOHONG Anwar berani bersumpah untuk tidak menentang Ghaffar Baba bagi jawatan T