Pertubuhan Agenda Social Media 1Malaysia

Thursday, July 23, 2009

Nizar Al-DhAP yang diperbodoh dan Nik Aziz yang buat bodoh

Malunya tengok Nizar dengan sekutunya Nga & Ngeh dok pegang lilin. Malu bukan pasal apa, kononnya Nizar ni pandai sangat ugama tapi boleh pulak buat kerja syirik ni.

MasyaALLAH Nizar, mengucap nak! mengucap! Janganlah kerana dah kena cucuk hidung masa jadi MB dulu, sampai hari ini nak ikut telunjuk mereka.

Apakah yang dia dapat dengan bersungguh-sungguh bertafakur macam orang kafir? Inilah namanya politik murahan yang sentiasa menjadi modal kepada 3N (Nizar, Ngeh & Nga).

Seluruh Umat Islam tidak kira apa juga fahaman politik harus mengutuk perbuatan jahil Nizar ini. Janganlah kita bersubahat menyembunyikan nilai yang boleh merosakkan Aqidah kita semua.

Namun seorang tokoh lagi yang digelar Tok Guru, tak berani nak keluar fatwa pasai benda ni kena kat kaum dia. Nizar ni memang kaum Nik Aziz. Kalau kat Ustaz Nasharuddin, Nik Aziz berani gelar sebagai 'sampah' tapi kat Nizar dia tak mau komen dan buat-buat bodoh macam tak faham soalan. Kalau sebelum Manek Urai, macam-macam fatwa dia keluarkan sampai Ustaz Nasharuddin yang sakit pun kena tunjuk muka kat dia.

Inilah yang ore Kelate kato pado Pah..Wahalalon jiko bagi duo. Maksudnya halal pada mereka jika dibahagi dua (sama-sama dapat untung).

Penulis bukan apa, cuma terkenang nasib Ustza Nasharuddin sampai digelar 'sampah' oleh Nik Aziz. Apalah sangat dosa Ustaz Nasha sampai begitu gelaran yang diberikan tok guru padanya. Ustaz Nasha bukan calang-calang orang dan usahanya untuk menyatu-padukan Islam & Melayu seharusnya disokong apatah lagi ianya adalah hasrat Presiden Pas sendiri.

Sebagai Timbalan Presiden, Ustaz Nasha patut membuat pendirian sendiri demi mempertahankan maruah selepas digelar 'sampah' oleh Nik Aziz. Ustaz Nasha adalah orang No. 2 dalam Pas dan seharusnya dihormati dan bukannya dicaci. Lagipun Ustaz Nasha membawa suara golongan muda dalam Pas...Ayuh Saudaraku Bangkitlah...Isytiqhorohlah.

1 comment:

  1. nizar..nizar..nizar...tak hbis nk cari publisiti murah...mung g jadi artis la weiiiiii.....

    kalau lah kata org umno yg beragama islam nyalakan lilin tu...mampus kena caw2 dgn pas...ni pembnkg sendiri yg buat....nik aziz nk kato gapo ehhhh???tuhe maroh tu, tokke nik aziz tak maroh!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...