Pertubuhan Agenda Social Media 1Malaysia

Saturday, April 17, 2010

BUKTI CERAMAH PEMBANGKANG TAK LAKU, MESTI BACA! - House PK

Alamak, ada upahan Pakatan Haram tanya betul ke, gambar ni tu dari ceramah Pakatan Haram, jadi disebabkan oleh permintaan ramai, maka dipersembahkan gambar-gambar yang telah diambilkan dari blog MINAQ JINGGO.

Korang tengok la sang Pakatan Haram ni tak leh nak terima kenyataan yang mereka dah tak laku dah sekarang ni, hello, ini zaman DS Najib brader, sekarang ni rakyat dah nampak yang korang ni pandai bercakap je, tang kerja hancus!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...